Listing 1 - 10 of 162 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Algoritme --- Informatie --- IT
Choose an application
Choose an application
Het doel van deze bachelorproef is om logiesuitbaters en andere belanghebbenden te informeren over hoe ze, in dit digitale tijdsperk, moeten omgaan met online reisbeoordelingen. Er wordt onder andere dieper ingegaan op het belang en de betrouwbaarheid van reisbeoordelingen, de websites Tripadvisor en Zoover worden onder de loep genomen, de juridische mogelijkheden bij valse reviews worden besproken en de relatie tussen reisbeoordelingen, klantenbinding en online reputatie wordt aangekaart. Tevens komen enkele praktijkvoorbeelden, best practices, aan bod van logiesuitbaters die op een goede manier omgaan met online reisbeoordelingen. De resulaten en bevindening uit de enquête, die gehouden werd bij logiesuitbaters uit de regio Vlaamse Ardennen en de regio Meetjesland, worden ook verwerkt in deze bachelorproef. Het resultaat van dit werk is een afzonderlijk hoofdstuk met nuttige tips en tricks voor accommodatieverschaffers en andere belanghebbenden.
Toerisme --- Toerisme --- Beoordelingen. --- Digitale informatie.
Choose an application
Choose an application
De belangrijkste drijfveer voor onze welvaart is steeds het verbeteren van onze productiviteit geweest. Maar ICT, social media, het nieuwe werken en allerlei managementconcepten hebben de informatiewerker nauwelijks productiever gemaakt. Waarom niet? Eenvoudig omdat we het verwerken van informatie binnen muren van bedrijven en instellingen organiseren. Het is beter om dit werk te organiseren met professionele communities en gedeelde informatienetwerken. Een landbouwer wordt ook niet productiever in een fabriek, evenals een fabrieksarbeider die niet productiever wordt op een boerderij! Werk en werkorganisatie moeten bij elkaar passen en doen dat al lang niet meer.Dit boek is onderdeel van het Weconomics programma voor het verbeteren van de productiviteit van de informatiewerker en het organiseren van een duurzame economie en welvaart. Dit boek richt zich vooral op de informatiewerker die (zelf) slimmer wil samenwerken, informatie wil delen, communiceren en productiever wil worden om zodoende minder stress te ervaren en meer tijd over te houden voor vrije tijd en andere taken. Naast een programma is Weconomics ook een organisatiemodel en een infrastructuur.Bron : http://www.boek.be
Choose an application
Choose an application
Sociology of sport --- Regional documentation --- wielersport --- documentaire informatie --- Flanders
Choose an application
Photography --- natuurfotografie --- portretfotografie --- documentaire informatie --- fotografische technieken --- reizen
Choose an application
In minder dan een eeuw is het vak communicatie in Nederland uitgegroeid tot een volwaardige organisatiefunctie. Overheden, bedrijven en andersoortige instellingen en instituties besteden stelselmatig professioneel aandacht aan hun betrekkingen met personeel en externe belangengroeperingen via een scala aan informatieve momenten en middelen. Ingrijpende maatschappelijke en technische veranderingen belagen het vak.Is communicatie hiertegen bestand? Is communicatie als stafdiscipline ook een kritische succesfactor? Hoe bewijzen communicatoren hun meerwaarde in een wereld, waarin informatie als een zonnewind en stormwolk tegelijk voor een adembenemende sfeer zorgt? Vanuit ervaring naar de opkomst en de toekomst van het vak kijkend behandelt de auteur in wat hijzelf een empiriografie noemt onderwerpen als de positie van het vak en zijn beoefenaren, strategie, de egowereld, de invloed van internet en maakt hij minder bekende zijstappen naar de natuurkunde. Verwacht geen afvinklijstjes, wel een kennismaking met het toneel, de coulissen en perspectieven buiten het communicatietheater
Communicatie --- Geschiedenis --- Strategievorming --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Trend --- Communicatie-onderzoek --- Informatie --- Media
Choose an application
De C in ICT staat voor communicatie, maar een specialist in communicatietechnologie is niet direct een communicatiespecialist. Interpersoonlijke vaardigheden voor de ICT speelt in op de groeiende behoefte aan het aanleren en verbeteren van de communicatieve vaardigheden bij deze beroepsgroep. De moderne ICT'er is een multi-inzetbare specialist, die een brug moet slaan tussen mens en techniek. Het boek is verdeeld in drie delen (communicatieve, interpersoonlijke en persoonlijke vaardigheden), met in elk deel bijbehorende vaardigheden. De drie delen kunnen achtereenvolgend bestudeerd worden of los van elkaar, als naslagwerk. De vaardigheden die aan bod komen zijn onder andere het schrijven van rapporten, samenwerken en presenteren. Daarnaast wordt ingegaan op de communicatieprocessen rond de implementie van nieuwe ICT-systemen, IT-audits en projectmanagement. Praktijkvoorbeelden en situatieschetsen illustreren de theorie. Door middel van voorbeelden uit het werkveld is deze editie van Interpersoonlijke vaardigheden voor de ICT nog meer toegespitst op de ICT-sector. Daarnaast is het deel over communicatieve vaardigheden uitgebreid en gaat dieper in op de besproken theorie. Ten slotte zijn de voorbeelden geactualiseerd en is de inhoud aangepast aan de hedendaagse communicatievormen. Dankzij Pearson XTRA, met onder andere videomateriaal en verdiepende opdrachten, is dit een onmisbaar boek voor iedere ICT-student. Dit boek is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die een ICT-opleiding volgen.
teamwork --- communicatievaardigheden --- Sociology of occupations --- interpersonele communicatie --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- kennisoverdracht --- 005.57 --- informatie --- teamwerk --- Communicatie --- samenwerkingsvaardigheden --- communicatie --- Communicatiemiddelen --- Communicatieve vaardigheden --- Samenwerking
Listing 1 - 10 of 162 | << page >> |
Sort by
|